Order of Malta

Aktualności

W Darłowie po raz pierwszy

17/09/2019

Trasa wakacyjnej wędrówki zabrała nas nieco bardziej na wschód, niż dotychczasowe wypady, do Darłowa. Wiele osób po raz pierwszy miało okazję odwiedzić tę nadmorską miejscowość. Wyjazd spotkał się z ogromnym entuzjazmem – nowe miasto, nowy kawałek plaży… i przede wszystkim zapowiedziane dużo słońca!
Zaczęliśmy od powitania morza i opalania się na piasku, ale nie zabrakło też bardziej aktywnych form wypoczynku. Spacery zabrały nas na zbudowaną ponad wydmami promenadę, do Skały Ekologów i głęboko wcinającą się w morze przystań. Szybko znaleźliśmy ulubione kawiarnie (jedna z nich ze wspaniałym widokiem na wypływający z portu statek wycieczkowy).
Tradycyjnie bawiliśmy się wspólnie na ognisku i dyskotece, ale w tym roku także na rejsie “pirackim” statkiem i wyprawie do Aquaparku. Pogoda dopisywała nam do ostatniego dnia i dopiero wtedy pożegnała nas deszczem.
A jak wspominają pobyt w Darłowie uczestnicy naszych warsztatów?
Krzysztof: „Mnie się podobało morze i to, że się opalaliśmy, rejs statkiem w morze, dyskoteka z różnymi przebojami, basen w Aquaparku i wypad do miasta na zakupy oraz falochron w porcie.”
Marta: „Najbardziej podobało mi się w Darłowie płynięcie statkiem po morzu, chodzenie na desery, siedzenie na tarasie z koleżeństwem, ognisko i różnego rodzaju zabawy, jak dyskoteka, zajęcia z paniami. A i też lubiłam chodzi na spacery do parku zobaczyć fontannę i na plażę, na plaży podobał mi się zachód słońca.”
Olga: „Najbardziej podobało mi się ognisko, chodzenie na spacery, dyskoteka, siedzenie na balkonie, opalanie się i siedzenie na kawie i lodach.”
Michał: „Bardzo mi się podobał rejs statkiem. Mieliśmy blisko do plaży i chodziliśmy na spacery do miasta, mieliśmy bardzo ładną pogodę. Miło wspominam te wakacje.”

Fundacja Polskich Kawalerów Maltańskich "Pomoc Maltańska"